23 oktober 2011

Allt går inte alltid snabbt och smärtfritt

Blev inte så mycket gjort idag som jag hade hoppats på. Hade ju tänkt få barnens anslagstavlor klara så jag kunde hänga upp dom. Men saknades lite saker till det så än är dom inte färdiga. Har hållit på med dom nu i snart två veckor men upptäcker hela tiden nya saker som saknas men nu är det bara en sak som ska dit sen är det bara att hänga upp dom. Ska in till stan någon dag till veckan och fixa det sista. Kom som av mig med pysslet här hemma eftersom det bara jäklades för mig. Men varför ska allt flyta snabbt och smärtfritt när det kan trillkas lite istället. Slipper ju då handdiska i alla fall så nåt positivt är det ju i alla fall.

Nu ska jag strax fara iväg på Sebastian och Matildas träningar. Sen är det nog bäst att hoppa i säng så man orkar upp kl 06.00 i morgon bitti.

Inga kommentarer: