17 maj 2011

En ledig dag

Då är man ledig idag efter en mycket hektisk jobbarhelg. Så idag ska jag fara och hälsa på min far som just nu ligger i Sunderbyn. Förra tisdagen var han i umeå och opererade sig och allt gick bra och nu väntar han bara på att få komma hem till alter igen. Har jobbat hela helgen och inte hunnit upp och träffa han men idag blir det av.

Annars händer det inte så mycket här på tallhedsgatan. Mitt liv består mest av jobb och att köra barnen på träningarna. Plus pluggningen såklart. Den rinner väl på bra. Bara lite synd att rättningarna tar sådan jäkla tid. Vi har fått en ny lärare och vi blev väl bortskämda med den förra som rättade de dom för det mesta samma dag man lämnade in dom eller senast dagen efter men nu har jag fått vänta en vecka och har fortfarande inte fått rättat. Tur att man inte siktar på nåt topp betyg för då hade man ju då inte haft chansen att göra om någon uppgift efter att man fått tillbaka dom eftersom kursen hinner ta slut.

Nu ska jag fara iväg med Marcus på dagis innan jag svänger förbi Ica och hämtar ut mina nya gardiner som jag har där. Har varit utan i vardagsrummet i ev vecka nu och det känns lite kalt men nu ska det upp ett par nya.

Ha det gött

Inga kommentarer: