24 november 2008

Sjukstugan

Här avlöser den ena sjukdommen den andra.
Marcus är som vanligt förkyld och hostig och har även börjat ta sig lite för ena örat.
Om han gör det för att han är trött eller för att det gör ont vet jag inte än. Fortsätter han med det så blir det att ringa vårdcentralen imorgon för en kontroll av öronen.
Även Felicia har blivit förkyld och hostar lite och kännt sig allmänt hängig ikväll. Både Felicia och Marcus blir nog hemma från dagis imorgon gissar jag.
En som garanterat kommer att vara hemma det är Matilda hon har åkt på en regäl magsjuka. Hon mår inte så jättedåligt men har enorma magsmärtor som går över när hon fått kräkas, som hon har gjort ganska så många gånger nu. Blir nog inte mycket sömn för mig och Matilda inatt gissar jag. Bara hoppas att det går över fort för henne.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa och se om jag får mig lite sömn i alla fall. Matilda har precis varit vaken en sväng och sover nu så då ska jag också passa på att göra det.

Inga kommentarer: