26 augusti 2008

Ett år äldre

Då var man ett år äldre. Känns väl lite si så där. Har väl inte kommit i någon ålderskris än men dit kommer man sig säkert någon gång. Lite grå hårstrån har man allt börja få lite men det färgar jag bort så jag slipper se dom.
Har haft min storasyster och två av hennes barn plus min mor och far på besök här idag. Min lillasyter Veronica bor ju i umeå och det blev lite väl långt att åka men fick mig en grattishälsning på telefon. Hon sjöng för mig, hade ju hoppats på att få höra hela visan men det fick jag inte *snyft*
Fick fina presenter bla två presentkort ett på Left hand tatoo så nu blir det en tredje och sista tatuering för min del. En liten spindel
Det andra presentkortet var på IKEA. Helt perfekt det är mycket man vill köpa därifån

Detta var ett av bakverken jag gjort. En supergod Digesivepaj

Inga kommentarer: