12 augusti 2008

En snabb tripp till Ikea

Idag tog vi oss en sväng till Happis. Magnus ville på alko och jag på Ikea. Var lite saker som vi behövde som jag änterligen fick komma mig och köpa. Finns ju hur mycket som helst som jag skulle kunna köpa där. Köpte en Benno cd pelare för det började bli lite fullt bland våra dvd filmer. Blev även en lådhurts att ställa datorn på så vi slipper ha den på golvet, då är den så lätt för marcus att komma åt och trycka på alla knappar. Köpte även en datastol, har inte haft någon på länge utan använt en köksstol men nu slipper vi dra en sådan fram och tillbaka hela tiden.

Felicia hon längtade mest tills vi skulle gå på candy world där trivdes hon bra. Butiken är ju hur stor som helst. Hon hittade sig en kista med godis i som hon kan låsa så ingen annan tar hennes godis. Fast det slutade med att nyckeln blev inlåst i kistan så inte ens hon kom åt det. Får försöka lirka upp det sen.

Igår for Sebastian och Matilda med sin farmor till Göteborg och där kommer dom att vara tills på söndag. Och imorgon far Magnus och Felicia till Tväråträsk hos Magnus föräldrar så kvar här memma blir det bara jag och Markus och vi ska bara mysa och ta det lungt.

1 kommentar:

asab sa...

Hejsan ! Tur man for till Brogatan så man fick veta att du bloggar. Superkul att få läsa och se kort från eran resa. Det här blir en klar favorit i datorn. Jättefin blogg. Hälsningar din kusin Åsa