03 juli 2008

En dag på stranden

Då kom den riktiga sommarvärme som vi väntat på så länge nu, så det blev en dag på stranden. Barnen har lekt, badat och haft skoj. Höll inte på att få upp dom ur vattnet när vi skulle fara hem.
Jag har bränt mig regält på axlarna idag, har svårt att ha några kläder på mig. Var supernoga med att smörja både mig och barnen men jag brände mig ändå. Tur var ju då att barnen klarade sig från att bli brända
Brrrrrrrrrrrrrrrrr kallt i vattnet
Efter ett tag känns det varmare och då börjar marcus leka i vattnet
Felicia försöker fånga spigg
Matilda har precis fångat ett spigg nu är middagen räddad :)
Felicia är som ett böltdjur inte lätt att få upp henne ur vattnet.
Matilda är inte den lättaste att få upp heller. nu får vi bara hålla tummarna att det blir måga sådana här dagar denna sommar så vi får bada mycket.
Lite fika sitter alltid bra efter ett långt svalkande bad

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en trevlig dag på stranden!

Det måste vi göra om.

Anonym sa...

Ja det får vi göra och då får karlarna också följa med och passa barnen.