02 mars 2012

Luleå är ju bara bäst

Har precis haft en diskussion med min man om vem som är det bästa laget. Enligt mig är det ju det lag som efter 55 omgångar är i topp. Har man mött alla lag lika många gånger och står som tabelletta så är man ju det absolut bästa laget i Sverige. Om man då sen går och vinner sm-guld så är det ju bara en bonus. I slutspelet så möter man ju så få lag och det blir inte samma sak tycker jag.
Hoppas och tror att Luleå kommer att återupprepa bragden från 1996 och bli både seriesegrare och vinna sm-guld. Då är dom ju då utan tvekan bäst.

Kändes ju skönt att dom blev klara seriesegrare igår. Jag behövde det mitt i all bedrövelse här hemma. Stackars lilla jag åkte ju på magsjuka igår. Finns väl knappt nå värre att drabbas av tror jag. Har legat och kräkts hela natten. Är helt uttömd på energi just nu. Är så jävla hungrig men törs inte äta nåt än. Blir flytande föda idag för säkerhets skull.

Tur man har en ledig helg så jag får försöka ladda mina batterier lite. Det är välbehövligt. Har väl egentligen inte hunnit göra det sen jag låg i influensan. Urs vad sjuk jag har varit sista tiden. Brukar ju klara mig från det mesta men tyvärr inte denna gång.

Ha en bra helg allihopa.

Inga kommentarer: