10 november 2011

Borde städa men vart finns orken

Har aldrig känt mig så fruktansvärt orkeslös som jag gör just nu. Går omkring och är ständigt trött. Skyller på årstiden. Är ju en sommarmänniska. Tycker inte alls om vinter och kyla. Visst är det lite mysigt så länge man får vara inne i värmen och slipper skotta snö och frysa.

Är ledig idag så jag får passa på att göra typ ingenting. Mina öron får i och för sig inte vila idag för jag har alla barn utom Felicia hemma. Marcus är ju ledig eftersom jag är det. Matilda har gjort illa sig i nacken och är hemma och vilar den. Sebban har prao och jobbar på kvällarna. Skulle ju som sagt var egentligen behöva städa lite men smutsen får faktiskt vänta tills en annan dag. Tror knappast att den hinner försvinna av sig själv. Kanske blir det att sätta igång en diskmaskin och en tvättmaskin. Då får jag lägga mig och läsa en bok medans maskinerna jobbar.

Ha en bra dag allihopa

Inga kommentarer: