29 september 2011

Nu smäller det

Till helgen sätter dom första matcherna i barnens vinteraktiviteter igång. Känns väldigt roligt. Kommer ju inte bli många kvällar fria men vad gär väl det. Älskar att vara och titta på när barnen spelar matcher. Matilda ska till Boden för hennes första sammandrag medans sebban har en hemma match. Dom kör med seriespel i år så dom har ca en match i veckan. Är bra att ha dom lite mer utspridda än det blir när det är i sammandragsform.

Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu. Jobbar för fullt. Försöker hinna med att få lite ordning i huset. Tar rum för rum. Är nu fördig med halva huset. Till veckan ska jag ta mig an Felicia och Matildas rum. Det lär ta sin lilla tid tror jag. Är väl inte som mest välstädade rummen.

Imorgon ska jag och syrrorna ha en eftermiddag på stan. Det var några år sedan sist. Lite shopping och fika gissar jag att det blir.

Ha det bra allihopa

Inga kommentarer: