12 juli 2011

Sugen

Är åter igen i mobilbytartankar. Förra gången gick det ju inte så bra då det blev retur på mobilen som jag inte alls var nöj med. Ljudet var grymt dåligt. Lät som om personen man pratade satt i en plåtburk. Blev besviken och lite tjurig och bestämde mig då för att vänta med en ny telefon. Nu är jag sugen på att köpa mig en iphone 4. när dom äntligen har kommit i vitt. Kan verkligen tycka att svarta telefoner är fula och tråkiga. Iphone 5 kommer ju snart men jag tror att den är både för dyr och för invecklad för min smak. En fyra är nog en passande telefon för mig som än så länge bara ringer och sms:ar med den jag har. Mobilsurf vad är det för nåt??? Har inte hunnit med i den utvecklingen än.

Idag blir det att fara in en snabbis till stan och fixa lite kemikalier till poolen sen så drar vi upp till alter där sebban ska klippa lite gräs sen så ska det grillas där.

När det gäller skolan så känns det tungt just nu. Är mest bara förbannad för att det tar så lång tid att få uppgifterna rättade. Några dagar kan jag vänta men börjar det bli upp mot två veckor som det snart är då tappar jag tålamodet. Dålig stil enligt mig.

Ha en bra dag allihopa trots att solen just nu lyser med sin frånvaro och det gör den pga att jag är ledig idag.

Inga kommentarer: