18 juni 2011

Oitressant liv man lever just nu

Händer inte så mycket intressant i mitt liv just nu. Dagarna består av Jobb, pluggning och fotboll. Kommer att blir en väldigt hektisk sommar. Denna månad jobbar jag näst intill heltid. Kommer upp i 149 timmar som det ser ut just nu. Kan ju bli mer och även mindre om jag skulle ha den oturen att bli sjuk. Skolan har fått stå lite åt sidan den sista tiden känns det som för orken finns inte alltid. Men så länge jag inte halkar efter så känner jag inte paniken. Är ju även lagledare i sebbans fotbollslag och det tar en jäkla tid det också. Nästa år så har jag ju inge skola och lagledarrollen ska jag med gott samvete lämna över till någon annan för då känner jag att jag gjort mitt i det fallet. Är inte alltid så lätt att vara lagledare i ett lag där det finns gott om arbetsskygga och ibland mycket gnälliga föräldrar. Det tar på krafterna.

Idag har jag då tagit mig en ordentlig sovmorgon och vaknade inte förrän 10. Jobbar ikväll men just nu ska jag njuta av ledigheten. Jag och barnen ska fara upp till alter en sväng så dom får köra lite fyrhjuling och moppe. Kan vara skönt för dom att få komma hemifrån lite också. Sebban och Matilda är ju mest hemma på dagarna då jag och Magnus jobbar och Felicia och Marcus är på dagis.

Ha en bra dag

Inga kommentarer: