13 december 2009

Luciahelg

Detta har varit en helg fylld med lucia och innebandy. Vi har även hunnit med dom sista julklappsinköpen.

Allt började i fredas när jag var och kollade på när matildas klass gick luciatåg. Superduktiga var dom. Det tårades i ögonen på en stolt mamma kan jag lova.

På lördag så for jag och Magnus till Luleå och införskaffade dom sista julklapparna. Det känns skönt. Så här sen har jag aldrig varit med att köpa julklappar men nu är det klart så nu ska det bara njutas sista tiden. Det enda jag har ogjort är julskinkan och knäck.

Idag så bar det iväg till Arvidsjaur för lite innebandy. Sebastian har varit där och spelat två matcher. Dom var verkligen piskade att vinna efter förra helgens botten napp. Och vinst blev det också. Första matchen mot Agentum vann dom med 9-2 andra matchen mot K4 vann dom med 7-1 så nu är dom i allra högsta grad med i matchen om slutspelsplatsena.

Inga kommentarer: