27 maj 2008

Utedag

Nu kom det lite sol. så det var bara att passa på att vara ute så mycket går. Jag och Marcus har varit ute och gått idag medans vi var ensamma. Felicia hade kompisen Amanda med sig från dagis idag och dom har lekt, skojat och haft jättekul.
Dom lekte i sandlådan med lite sand och vatten och gissa vem som blev lerigast hmmmm visst var det felicia som vanligt finns ingen som kan grisa ner sig så mycket som henne, hon är helt otrolig.
Matilda har varit med klassen sin på teknikens hus i luleå idag. Hon hade mycket att berätta om när hon kom hem från skolan.
Känner att det är min tur nu att åka på en förkylning min hals gör ont och jag är jättehes, Fast det tycker Magnus bara är skönt att jag är så surrar jag inte så mycket.

Sebastian, Matilda, Amanda, Felicia och Marcus sitter ute och fikar


Aj Aj kapten


Leriga Felicia




Inga kommentarer: